Ad Code

En iyi Hosting Firması 2019 – Test Edildi – Türkiye Hosting Firmaları

En iyi Hosting Firması 2019 – Test Edildi – Türkiye Hosting Firmaları


İyi bir hosting firması ile çalışmak web projenizin başarılı olabilmesi için oldukça önemli bir etkendir. Sürekli yaşanan kesintiler, sitenin yavaş yüklenmesi gibi sorunlar çok ciddi derecede ziyaretçi/müşteri kaybına neden olur.

Eğer yeni bir proje için hosting firması arayışına geçtiyseniz, uzun araştırmalar ve testler sonucunda türkiyede çalışılabilecek en iyi hosting firmalarını sizler için bu yazıda derledim.

Ayrıca şuan bulunduğunuz hosting firmanızda sık sık kesintiler, sitede yavaşlama veya destek konusunda sıkıntılar yaşıyorsanız ilerde daha büyük sorunlarla karşılaşmamak için acilen hosting firmanızı değiştirmenizi öneririm.
En iyi hosting firmalarını nasıl belirledik?

Öncelikle tabi ki Türkiye’de kendini kanıtlamış, köklü ve güvenilir hosting firmalarını inceledim. Bu incelemeyi yaparken de genel olarak aşağıda belirttiğim testleri uygulayıp bazı unsurları göz önünde bulundurarak fiyat/performans karşılaştırması yaptım.
Sizlere bu listede tavsiye ettiğim bu firmaların ilk 3’ü ile şuan aktif olarak çalışmaktayım. Diğerleri için ise test etmek amaçlı hosting paketi aldım (linux hosting).
Hostingleri satın alırken paketlerin özelliklerini inceleyip karşılaştırdım. (trafik, disk alan, CPU, ram vs.)
Hostinglere wordpress kurulumu yaptım. Gerekli eklentileri de kurdum. (herhangi bir cache eklentisi yüklemedim)
Gtmetrix gibi popüler servisler ile performans ölçümleri yaptım.
Uptime (hostingin aktif olarak çalıştığı süre) değerlerini de göz önünde bulundurdum.
Firmalarla özelikle geç saatlerde destek biletleri açıp kaç dk içinde cevap verdiklerini gözlemledim. (iyi bir hosting firmasında olmazsa olmaz unsurlardan biri de 7/24 hızlı destektir)
Firmalar hakkındaki daha önceki şikayetleri araştırdım ve kayda değer bir şikayet falan var mı diye kontrol ettim.
En iyi hosting firması hangisi?

Şimdi kendi analizlerim ve tecrübelerim sonucunda size tavsiye edebileceğim en iyi hosting firmalarını baştan sona doğru listeleyeyim.
1. GoDaddy


Godaddy aslında bir türk firması değil fakat Tükiyede dahil bütün dünyada hizmet vermekte ve yüzbinlerce hatta milyonlarca kişinin web sitesini bünyesinde barındırmaktadır. Dünyanın en büyük ve en kaliteli hizmet veren domain ve hosting firmalarının başında gelir. Ayrıca Türkiyede verdikleri hizmet ve teknik destek takdire şayan. Ben de bir çok web sitesi projem için bu firmayı tercih ediyorum (şuan bu firmada bana ait 5 websitesi var). Bu yüzden listenin başında bu firmaya yer vermek istedim.

Hemen aşağıdaki “godaddy sitesine git” butonuna tıkladığınızda direk ücretsiz domain ve indirimli hosting sayfasına yönlendirileceksiniz.

Ayrıca eğer isterseniz satın alma ve site, blog kurulum gibi işlemleri a’dan z’ye blog nasıl açılır adlı rehber yazımdan yardım alarak yapabilirsiniz.

Performans: Yaptığım performans testine göre server ortalama cevap süresi 1.57 saniyedir. Buna göre godaddy’ye 10 üzerinden 9 puan verebilirim.

Fiyat: Hosting fiyatları çok ama çok uygun. Ayrıca satın aldığınız hosting paketi ile birlikte ücretsiz bir de domain kaydedebiliyorsunuz.

Destek: Herhangi bir konuda sitelerindeki türkiye destek telefon numarısı ile anında destek alabilirsiniz. Müşteri temsilcileri ve destek ekibi çözüm odaklı, anlayışlı ve cana yakın kişilerdir.

HOSTING PAKETLERİ >>


2. Turhost

Turhost ortalamanın üzerinde oldukça kaliteli hizmet veren ayrıca daha önce 1 webi sitemi sorunsuz bir şekilde barındırdığım hosting firmasıdır.

Performans: Yaptığım performans testine göre server ortalama cevap süresi 1.62 saniyedir. Buna göre turhost’a 10 üzerinden 8 puan verebilirim. Turhost’taki büyük bir fark ise hostinglerin oldukça güçlü ve güvenlir olmasıdır.

Fiyat: Hosting paketi fiyatları diğer firmalara göre biraz pahalı gelebilir. Ama yeterli bütçeniz varsa kesinlikle turhost’u tercih edebilirsiniz. Uzun yıllar boyunca bu firmayla çalışacağınıza eminim.

Destek: 7/24 destek ile ortalama yanıt süresi 20 dk’dır.
HOSTING PAKETLERİ >>


3. Alastyr

Alastyr hosting firması her geçen yıl kendini geliştirmekte ve emin adımlarla ilerlemektedir. Şu an alastyr’da 1 web sitem bulunmaktadır. Şuana kadar da hiç sorun yaşamadım. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum ki müşteri paneli oldukça kullanışlı (kolay ve anlaşılır).

Performans: Yaptığım performans testine göre server ortalama cevap süresi 1.89 saniyedir. Bu göre alastyr’a 10 üzerinden 7 puan verebilirim.

Fiyat: Her bütçeye uygun web hosting paketi bulabilmeniz mümkün. Ayrıca yeni müşteriler için çok iyi oranlarda indirimler mevcut.

Destek: 7/24 destek ile ortalama yanıt süresi 30 dk’dır.
HOSTING PAKETLERİ >>


4. Güzel hosting

Güzel hosting firmasında 7 müşterime ait web sitesi bulunmakta. Şu ana kadar pek sıkıntı yaşamadılar. Çok samimi bir şekilde söylüyorum ki oldukça kaliteli hizmet vermektedirler.

Performans: Yaptığım performans testine göre server ortalama cevap süresi 1.59 saniyedir. Bu göre güzel hosting’e 10 üzerinden 8 puan verebilirim.

Fiyat: Her bütçeye hosting paketi bulabilirsiniz. Eğer siteniz için pek bütçeniz yok ise en kısıtlı bütçeye göre alabileceğiniz en kaliteli hosting firmasıdır diyebilirim.

Destek: 7/24 destek ile ortalama yanıt süresi 40 dk’dır.
HOSTING PAKETLERİ >>



5. Anında hosting

Anında hosting firmasında 2 müşterime ait web sitesi bulunmaktadır. Şuana kadar da ben oldukça memnunum. Ayrıca haklarında hiç şikayete rastlamadım. 

Performans: Yaptığım performans testine göre server ortalama cevap süresi 1.72 saniyedir. Bu göre anında hosting’e 10 üzerinden 7 puan verebilirim.

Fiyat: Her bütçeye uygun web hosting paketi bulabilmeniz mümkün. Ayrıca yeni müşteriler için çok oranlarda indirimler mevcut.

Destek: 7/24 destek ile ortalama yanıt süresi 15 dk’dır.
HOSTING PAKETLERİ >>




Son olarak;

Bu listede daha önce de belirttiğim gibi kendini kanıtlamış, köklü, güvenilir hosting firmalarını incelemeye çalıştım. Yani sadece bir firma belirtip şu firma kesinlikle hepsinden iyidir diye bir önerme yapamayız. Her firmanın diğerlerine göre bir iyi tarafı ya da bir kötü tarafı olabilir. Fakat şundan eminim ki bu listede belirtilen (özellikle ilk 3) host firmalarından birisi ile çalışırsanız herhangi bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
Sizin tercihiniz hangisi? Yorumlarda buluşalım!

Birlikte çalışıp tecrübe ettiğiniz, tavsiyede bulunmak istediğiniz bir hosting firması var mı? Veya bu yazıyı okuduktan sonra hangi hosting firması ile çalışmaya başlayacaksınız? Bunu bizlerle hemen aşağıda yorum olarak paylaşabilirsiniz.
Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Close Menu