Geçersiz tıklama etkinlikleri reklamverenlerin maliyetlerini veya yayıncıların kazançlarını yapay olarak artıran ve bu sebeple reklamvereni alacaklı olarak kaydetmemeye karar verdiğimiz her türlü tıklama ve gösterimden oluşmaktadır. Buna, kendi reklamlarını tıklayan veya ziyaretçileri kendi reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı, otomatik tıklama araçları veya trafik kaynakları, robotlar veya diğer aldatıcı yazılımlar tarafından oluşturulan tıklamalar veya gösterimler dahildir, ancak geçersiz etkinlikler bunlarla sınırlı değildir.
Google reklamlarının aldığı tıklamalar gerçek kullanıcı ilgisinden kaynaklanmalıdır ve yapay bir şekilde tıklama ve gösterim üreten her tür yöntem program politikalarına kesin olarak aykırıdır.
0 Yorumlar